فال روزانه 29 مرداد 98
نوشته شده توسط : ادمین

فال روزانه 29 مرداد 98

فال روزانه 29 مرداد , فال فردا بیست و نه مرداد , طالع بینی 29 مرداد ماه

فال روزانه 29 مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 29 مرداد 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 29 مرداد

فال متولدین فروردین ماه

امروز بسیار خوش بین هستید اما این خوش بینی موجب فراموش کردن و از دست دادن مسئله ی مهمی خواهد شد. خوش بین بودن بسیار خوب است اما باید در کنار آن کمی هم واقع بین باشید. احساس کسی را دارید که اهدافش را پیدا کرده است و می تواند آن ها را محقق سازد اما کسی را ندارد که به او اعتماد به نفس و امید بدهد. اطراف شما را انسان هایی پر کرده اند که وجودشان پر از انرژی های منفی است. به کارتان ایمان داشته باشید و پیش بروید ، قطعا خدا کمکتان خواهد کرد. اعتماد به نفستان را تقویت کرده و روابط اجتماعی تان را بالا ببرید. ریسک کنید اما قبلش خوب تحقیق کنید تا از ریسکتان پشیمان نشوید. از فکر کردن به شکست دست بردارید و ترس هایی که در درونتان قرار دارند را نابود کنید. ترس از طرف شیطان برایتان فرستاده می شود و چیزی که شیطان برایتان می فرستد قطعا زندگی شما را پر از مشکل و اختلال خواهد کرد.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز اتفاقات غیر منتظره ای رخ می دهد که ممکن است برایتان شک آور باشد. بهتر است وقتی کاری از دستتان بر نمی آید و نمی دانید چگونه چیزی را تغییر دهید ، آن را بپذیرید. پذیرفتن چیزهایی که دوست ندارید اولین قدم در راه پذیرفتن حقیقت است. تنش ها و اختلافات به علت دیدگاه ها و نظرات متفاوت به وجود می آیند و اگر می خواهید از این تنش ها جلوگیری کنید باید به نظرات یکدیگر احترام بگذارید. از ولخرجی کردن دست برداشته و کمی پس انداز کنید. برای همه کارهایتان تلاش زیادی می کنید اما انرژی منفی که اطرافتان را فرا گرفته است باعث می شود پیش خودتان فکر کنید که کارها خوب پیش نمی رود و موفق نخواهید شد. کمی صبور باشید و اجازه ندهید انرژی های منفی اطرافتان موجب تضعیف نیروی شما شود.

فال متولدین خرداد ماه

امروز در کارهایتان شتاب و عجله نکنید و اجازه دهید کارها به روال معمول پیش بروند. به خودتان بیشتر برسید و فراموش نکنید اگر خودتان را دوست نداشته باشید هیچ کس دیگری هم شما را دوست نخواهد داشت. بیشتر ورزش کنید و تناسب اندام داشته باشید تا هم احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید هم سلامتی تان ارتقا یابد. از مشورت و همفکری با اطرافیانتان اجتناب نکنید و اجازه دهید تا در تصمیمات بزرگتان به شما کمک کنند. اگر مشکل و بحثی بین شما و یکی از اطرافیانتان پیش آمد از به زبان آوردن کلمات زشت به شدت خودداری کنید زیرا این دعوا بزرگ خواهد شد و برای هر دوی شما مشکل ساز خواهد بود. در حین کار به هیچ چیز فکر نکنید و اجازه ندهید حواستان پرت مسائل جانبی شود. از بیان خیالات و افکارتان پیش دیگران جلوگیری کنید زیرا برای شما بهتر خواهد بود.

فال متولدین تیر ماه

امروز به متعادل شدن انرژی هایی که در درونتان قرار دارند کمک کرده و از همنشینی و معاشرت با افرادی که انرژی شان منفی است به شدت اجتناب کنید. اگر کاری را انجام می دهید که از آن لذت نمی برید ، همین الان به فکر کاری دیگر باشید. یکی از کلیدهای موفقیت این است که شما به کارتان عشق بورزید و آن را دوست داشته باشید. مسئولیت پذیر باشید و تنبلی نکنید. مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. کارهایتان را پشت گوش نیاندازید تا سر هم جمع بشوند و همین امروز تمام کارهای نیمه تمامتان را سروسامان بدهید. اگر ایده بزرگی در ذهنتان دارید آن را بیان کنید و برای محقق شدن این ایده بجنگید. اگر فکر می کنید موفق خواهید بود ، انجامش دهید و قلبتان را سرشار از موفقیت و انرژی مثبت کنید.

فال متولدین مرداد ماه

امروز سازگار و انعطاف پذیر باشید و سعی کنید اصلا عصبانی نشوید. اگر کمی صبور باشید همه چیز درست خواهد شد. اگر در جستجوی آرامش هستید ، ابتدا باید در درونتان آرامش را پیدا کنید. وقتی از درون آرام شوید دیگر هیچ موضوع بیرونی نمی تواند آرامش درونتان را بهم بزند. در بدترین شرایط زندگی هم می توان با شنیدن ترانه ای ملایم و یا دیدن گلی زیبا آرامش پیدا کرد. دوست دارید انسانی مفید و بدرد بخور باشید اما نمی دانید چگونه ؟ می توانید برای این کار در فعالیت های داوطلبانه شرکت کنید. به اطرافیانتان عشق بورزید و به آن ها آرامش بدهید. هیچ گاه پا روی حق نگذارید ، حتی اگر به ضررتان بود. اگر با کسی در حال گفت و گو هستید نباید به چیز دیگری فکر کنید و به آن شخص بی احترامی کنید. این کار باعث تضعیف روابط شما خواهد شد. بهتر است تمام درگیر های ذهنی تان را حین گفتگو فراموش کنید تا ذهنتان جایی نچرخد و مشغول نشود.

فال متولدین شهریور ماه

امروز را با شنیدن یک آهنگ بی کلام آرامش بخش شروع کنید و وجودتان را سرشار از انرژی مثبت و آرامش کنید و سعی کنید این آرامش را تا پایان روز حفظ کنید. با این کار شروعی فوق العاده خوب خواهید داشت و تا پایان روز حالتان خوب خواهد بود. بهتر است اینقدر فیلم ها و کتاب ها و حرفهایی که شنیده اید را در ذهنتان مرور نکنید. ذهنتان را آزاد بگذارید تا بتواند بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد. هر چه دیده اید و شنیده اید را دور ریخته و روی کارتان متمرکز شوید. از به دوش کشیدن کینه ها و حرف های بد این و آن دست بردارید و همه را در سطل آشغال بریزید. امروز مسئولیت ها و کارهایی که به عهده تان هست پشت گوش نیاندازید زیرا برایتان دردسر ساز خواهد شد. برای تعیین مسیر اهدافتان شک دارید. ذهنتان را از انرژی های منفی خالی کرده و بارها و بارها به خودتان بگویید که می توانید ، حتما می توانید.

فال متولدین مهر ماه

امروز را با برنامه ریزی پیش بروید و اگر در پیش بردن اهدافتان دچار مشکل شده اید از دوستان و اطرافیانتان مشورت بگیرید. تعامل با دیگران یکی از مسائلی است که به شدت در زندگی روزمره شما تاثیر گذار خواهد بود. مسیر شغلی و درآمد و رابطه هایتان همگی در راستای ارتباط برقرار کردن شما با دیگران است. وقتی با دیگران حرف می زنید خود حقیقی تان باشید و سعی نکنید خودتان را بالاتر از چیزی که هستید نشان دهید. اگر از کاری لذت می برید حتما برای انجام دادنش زمانی تعیین کنید. خجالتی نباشید و اگر به کسی حسی دارید ، احساستان را بیان کنید. اگر نمی توانید بیان کنید با رفتارتان نشان دهید. می خواهید بخاطر محبت دوستانتان از آن ها قدردانی کنید و به آن ها بگویید که چقدر برای شما ارزشمند هستند اما نمی دانید چگونه رفتار کنید که ساختگی به نظر نیاید. می توانید با خریدن یک هدیه یا یک شاخه گل از آن ها تشکر و قدردانی کنید.

فال متولدین آبان ماه

امروز ار فکر تحت تاثیر قرار دادن دیگران بیرون بیایید و کمی برای خودتان زندگی کنید. عقیده و نظرات نزدیکان و دوستان شما مهم است اما بعد از نظرات و عقاید خودتان. برای انجام کارهایتان ناامید نشوید و صبر پیشه کنید. صبور بودن و امید داشتن پاداشی بسیار بزرگ برای شما به همراه خواهد داشت. شما از انرژی و قدرت زیادی در درونتان برخوردار هستید و به راحتی می توانید با مشکلات و دشواری هایی که سر راهتان سبز می شود بجنگید ، این موضوع که از درون انقدر توانا هستید و می توانید مشکلات را مدیریت کنید یک موهبت بزرگ از سمت خداست و باید قدردان این نعمت باشید. خیلی راحت تصمیم می گیرد و قدم بعدی تان را مشخص می کنید. وقتی تصمیمی بگیرید هیچ کس نمی تواند شما را منصرف کند و این خصوصیت گاهی به نفع شماست و گاهی هم به ضررتان تمام می شود. احساساتی که دارید را پنهان نکنید و بگذارید این احساسات بروز پیدا کنند.

فال متولدین آذر ماه

اگر دست از سرسختی بردارید و اجازه دهید عده ای در کارها به شما کمک کنند فرصت ها و موقعیت های بزرگی برایتان پیش خواهد آمد. این موضوع را درک کنید که نمی توانید تمام کارها را به تنهایی انجام بدهید ، یک دست صدا ندارد و هیچ وقت هم صدا پیدا نخواهد کرد. فراموش نکنید همیشه فرصت ها و پیشنهاداتی وجود ندارد که شما به آن ها پشت پا بزنید. در مسیر درستی قرار دارید اما تلاش و تفکرتان درست و کافی نیست. تلاشتان را بیشتر کنید تا نشانه های موفقیت را ببینید. از تشر زدن به این و آن دست برداشته و سعی کنید اطرافیانتان را درک کنید. ریسک داشته باشید ، زیرا بدون ریسک هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد. موقعیت های خوبی که برایتان درست می شود را به راحتی از دست ندهید تا شرایط مالی تان بهبود پیدا کند. بهتر است اهدافی بلند مدت برای خوتان تنظیم کنید تا تلاشتان بیشتر شود.

فال متولدین دی ماه

امروز حرف هایی خواهید شنید که شما را ناامید و عصبی می کند. اطراف شما پر از آدم هایی است که همیشه احتیاط کرده اند و ترسو هستند ، اما شما نباید تحت تاثیر این انسان ها قرار بگیرید. به زندگی هایشان نگاه کنید و ببینید پیشرفتی کرده اند ؟ یا همیشه فرصت های زندگیشان را با ترس و هراس از دست داده اند. اگر می خواهید ریسک کنید ابتدا باید تمام ترسی که در وجودتان است را از بین ببرید سپس آماده رشد و موفقیت و نمو خواهید بود. اگر می خواهید وارد محیطی ناشناخته شوید اول خوب همه چیز را بررسی کنید. اگر با فردی قدرتمند و ثروتمند روبرو شدید ، دست و پایتان را گم نکنید ، او هم آدمی مانند شماست و برتری خاصی بر شما ندارد. هیچگاه از هیچ فردی مال و مقام طلب نکنید و امیدتان به آدم ها نباشد. تنها از اعماق قلبتان از خدا درخواست کنید زیرا اگر خواسته تان برآورده نشود حکمت اوست و اگر خواسته تان برآورده شود منتی بر سرتان نخواهد گذاشت و رحمت اوست.

فال متولدین بهمن ماه

امروز به مشکلاتی که برایتان پیش آمده فکر کنید و همه جوانب و راه حل هایی که به ذهنتان می رسد را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید این مشکلات را حل کنید. این مشکلات خود به خود حل نخواهند شد و اگر رهایشان کنید تنها سر هم تلمبار می شوند و کوهی از مشکلات را تشکیل می دهند. اگر از دست کسی خشمگین هستید به سمتش حمله ور نشوید. خودتان را کنترل کنید و سعی کنید با کشیدن چند نفس عمیق خشمتان را فرو ببرید. اگر می خواهید آینده ای روشن در انتظارتان باشد باید خوش بین باشید و حرکت را آغاز کنید. از فکر خوانی اطرافیانتان دست بردارید و اینقدر دست به قضاوت این و آن نزنید. اگر کمی حساس شده اید مدتی تنها باشید و با دیگران رفت و آمد نکنید تا بتوانید اخلاقتان را درست کنید. اعتماد به نفس کاذبی که دارید کار دستتان خواهد داد ، پس برطرفش کنید. اگر پیش خودتان فکر می کنید فروتن بودن نشانه بی اعتماد به نفس بودن است کاملا در اشتباه هستید. فروتنی جهش و گامی بلند به سمت اعتماد به نفس است. اگر میخواهید روابطی که داشته اید را بهبود ببخشید ، باید این احساس را به دیگران بدهید که برایشان ارزش قائل هستید و رفتارتان با آن ها صادقانه است

فال متولدین اسفند ماه

امروز می توانید تاثیری مطلوب و خوب بر روی افراد بگذارید. سعی کنید لبخند روی لبتان را تثبیت کنید البته نباید لبخندتان به گونه ای باشد که دیگران حس کنند شما قصد دارید ان ها را به سخره بگیرید یا قصد تحقیرشان را دارید. لبخندتان باید نشانه ای از صداقت باشد پس باید بسیار ملایم و ملیح باشد. اگر نتوانستید به کارهایی که برایشان برنامه ریزی کرده بودید رسیدگی کنید ناراحت نشوید. دنیا که به آخر نرسیده روز دیگری برای کارهاتان برنامه ریزی خواهید کرد و آن ها را انجام خواهید داد. اگر در اطرافتان تنش ها و اختلافات بسیاری وجود دارد ، تلاشتان را برای بهبود بخشیدن این روابط انجام دهید. کمی خرج و مخارجتان را بررسی کنید تا بتوانید بیشتر بر هزینه های زندگیتان کنترل داشته باشید. یک سرگرمی جدید برای خودتان دست و پا کنید. این سرگرمی میتواند شرکت در یک کلاس یا انتخاب یک ورزش باشد. یک روز در هفته را به گردش و طبیعت گردی اختصاص دهید و با دوستانتان بیشتر معاشرت کنید. این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس می تواند ضامن و حفظ کننده موفقیت و رشد شما باشد.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: