فال روزانه 11 شهریور 98
نوشته شده توسط : ادمین

فال روزانه 11 شهریور 98

فال روزانه 11 شهریور , فال فردا یازده شهریور , طالع بینی 11 شهریور ماه

فال روزانه 11 شهریور

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 11 شهریور 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 11 شهریور

فال متولدین فروردین ماه

در حال حاضر در اطراف شما واقعیت های بسیاری پراکنده است که تمام کنترل امور و احساس عاطفه شما را به دست گرفته و همین موضوع باعث می‌شود فشار بسیار زیادی به شما وارد شود. هدف‌ ها و آرزوها و ایده‌ های بسیار زیادی در سر دارید اما در واقع مسیری که ذهن شما به شما نشان می‌دهد آن چیزی نیست که احساس شما به شما می‌گوید. نیازی نیست که این تضاد بین عقل و ذهن را آشکار کنید کمی صبر کنید افکارتان را در مغز خود نگه دارید کمی تمرینات یوگا مدیتیشن داشته باشید تا بتوانید احساسات درون خود را آرام کنید و با آرامش به آن‌ها گوش دهید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

شما فردی هستید که فکر و ذهن و ایده‌های عالی دارید اما در واقع امروز مانند همیشه نیست و می‌‌ توان گفت گرفتار افکار ناخودآگاه و پریشان شده‌اید و افکار و رویا پردازی هایی که در ذهن شما صورت می گیرد دیگر دست شما نیست. شاید حتی به دنبال این باشید که این رویاها را واقعی بدانید. پیشرفتی که به دست آمده باعث شده که انرژی مثبتی در شما ایجاد شود و به همه چیز با دید مثبت نگاه کنید. اما بهتر است خیلی سریع خود را با واقعیت‌ ها روبرو کنید تا بیشتر از این در رویا غرق نشوید و این را بدانید که درنهایت به هدفی که داشتید می‌رسید اما این مسیر کمی طولانی است و خیلی ساده مشکلات رفع شدنی نیست. سعی کنید تا آخر هفته به خودتان برسید اراده خود را قوی کنید و با موانع پیش رو بجنگید.

فال متولدین خرداد ماه

این روزها بسیار پرانرژی هستید و این موضوع می‌تواند شما را بسیار خوشحال کند. اما در واقع همین‌ جاست که به سمت مشکل بزرگ و مانع عظیم درحال حرکت هستید بدون این‌ که خودتان متوجه این موضوع باشید. برای این‌ که از محیط اطراف خود آگاهی بیشتری داشته باشید تا به سمت هدف حرکت کنید سعی کنید سرعت خود را کم کنید و اطراف خود را با دقت زیر نظر بگیرید. محتاطانه‌ تر عمل کنید تا موانع بزرگ بر سر راه شما به وجود نیاید به خاطر داشته باشید اگر حتی کوچک‌ترین چیزی توجه شما جلب کرد حتماً توقف کنید.

فال متولدین تیر ماه

مشکلاتی که امروز درگیر آن هستید قبلاً هم چندین بار برای شما پیش آمده بود. سوالی که پیش می‌آید این است آیا وقتی مشکلی برای شما ایجاد می‌شود که احساسات خود را مخفی می کنید؟ آیا بهتر نیست احساسات و خواسته‌ های قلبی خود را زمانی که با شما مخالفت می شود بیان کنید؟ درحال حاضر به شما توصیه می شود احساسات خود را مخفی نکنید و بروز دهید و خیلی به این فکر نکنید که تصمیم بگیرید چه احساساتی را بگویید و کدام را پنهان کنی بهتر است هر چه هست بگویید تا تأثیر قابل‌ توجهی بر دیگران بگذارد.

فال متولدین مرداد ماه

اگر امروز قصد دارید در مورد احساسات خود با دیگران صحبت کنید سعی کنید خیلی بی‌ پروا این کار را انجام ندهید. زیرا ممکن است برای شما دردسر ایجاد شود. به‌ طور مثال ممکن است حرف‌ هایی بزنید که باعث ناراحتی فرد گی شود که عاشقانه دوستش دارید و او عکس العمل بعدی را به شما نشان دهد. سعی کنید اگر می‌ خواهید حرفی بزنید به تدریج این کار را انجام دهید تا نتایجی که به دست می آید برای هر دو طرف خوشایند باشد. اما در مقابل بهتر است نترسید و سکوت نکنید و حرف‌ های خود را بزنید.

فال متولدین شهریور ماه

زمانی که در پیچ و تاب احساسات خود قرار می گیرید سعی می‌ کنید که از منطق استفاده کنید تا بتوانید خود را از این وضعیت آشفته خلاص کنید. اما به شما درحال حاضر توصیه می‌شود که امروز به احساسات خود اطمینان کنید و آن‌ها را به دقت بررسی کنید در حال حاضر برای تصمیمات منطقی جایی نیست تنها به حس ششم خود اطمینان کنید و توسط آن تصمیم‌گیری کنید و منطق را کنار بگذارید.

فال متولدین مهر ماه

سعی کنید امروز احساسات خود را مخفی نگه دارید زیرا آشکار کردن آن معلوم نیست باعث بروز چه اتفاقاتی شود و در واقع هر لحظه باید آماده یک اتفاق جدید و غیرمنتظره باشید. سیاست‌ هایی که به خرج می‌ دهید چیزی را درست نمی‌کند و شاید تنها بتوان گفت وقت تلف کردن است. امروز تمایل دارید حس خوبی را به دیگران منتقل کنید اما این موضوع به لطف و مهربانی شما بستگی ندارد. بهتر است به سمت آرزوهای خود حرکت کنید و مسیر رسیدن به آن را در پیش بگیرید.

فال متولدین آبان ماه

در حال حاضر رابطه عاطفی و عاشقانه شما دچار تزلزل شده‌ است و باید تصمیم بگیرید که می‌ خواهید یک رابطه با دوام و همیشگی داشته باشید یا تنها یک رابطه که زودگذر باشد لذت‌های کوتاه‌ مدت را برای شما داشته باشد. مسیر شما برای انتخاب این دو گزینه باز است اما بهتر است با تفکر تصمیم بگیرید و به مسیر ادامه دهید و سعی کنید به ندای قلبی خود گوش دهید و بدانید هر تصمیمی بگیرید نتایج بسیار مهمی را همراه خود خواهند داشت. سعی کنید راه تعادل را در پیش بگیرید و همه جوانب را بررسی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

فال متولدین آذر ماه

تحت فشار بسیار زیادی هستید زیرا اتفاقات غیر منتظره زیادی پیش آمده و رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار داده که نتایج چندان خوشایندی به همراه ندارد. اما بهتر است یک حرکت کنید و اجازه ندهید این اتفاقات منفی مانعی برای ادامه رابطه شما با فرد مورد علاقه تان شود. این‌ که بخواهید سعی کنید از اتفاقات دور بمانید تا برای شما چیزی رخ ندهد تصمیمی اشتباه است زیرا اتفاقات بیشتری رخ خواهند داد اما سعی کنید با چیزهایی که قابل پیش‌ بینی نیستند کنار بیایید تا بتوانید این مسیر پشت سر باز بگذارید.

فال متولدین دی ماه

بهتر است یک بررسی میدانی برای خود انجام بدهید از این که چه چیزهایی را می توانید واقعا به دست بیاورید و این‌ که دیگران از شما چه انتظاراتی دارند. اما در این میان یک چیز برای شما حتمی است این‌ که روابط شما وارد مرحله جدیدی شده پس سعی نکنید همه چیز را مانند گذشته همان‌ طور که بوده نگه دارید. باید پیشرفت کنید و اوضاع را تغییر دهید یادتان باشد که اگر در مقابل این پیشرفت‌ ها مقاومت کنید بی‌ جهت برای خود مانع ایجاد کرده اید. تنها باید فرصت‌ های جدیدی که بدست میارید غنیمت بشمارید تا بتوانید واقعیت‌ های دیگری را رقم بزنند.

فال متولدین بهمن ماه

بهتر است کمی به فکر آینده خود باشید و آن را بررسی کنید بدون این‌ که بخواهید احساسی را در آن دخیل کنید. فرصت‌ هایی در پیش روی شما خواهد بود که بهتر است به آن‌ ها فکر کنید و خاطرات گذشته خود را در این میان بررسی کنید. از این‌که دوباره به اتفاقات گذشته بخواهید بازگردید نترسید بهتر است با ترس‌ هایی که از گذشته دارید رو به رو شوید یک‌ بار برای همیشه آن خاطرات را کنار بگذارید. شاید این کاری که بخواهید انجام بدهید مدتی از وقت شما را بگیرد اما در مقابل ارزش دارد زیرا ذهن شما را آرام می‌کند افکار پوچ را بیرون می‌ راند. بهتر است کمی به سروسامان دادن افکار خود برسید تا با انرژی جدید و مضاعف بتوانید به کار بازگردید.

فال متولدین اسفند ماه

در حال حاضر ذهن شما با شک و اضطراب و تردید های بسیاری دست‌ و پنجه نرم می‌ کند. بهتر است این‌ ها را کنار بگذارید و یک تصمیم درست و منطقی بگیرید تا بتوانید به هدف خود نزدیک‌ تر شوید اما در مقابل کمی دقت کنید و محتاطانه عمل کنید. اگر می‌ خواهید موضع خود را به دیگران نشان دهید و حد و مرزهایی برای آن‌ ها تعیین کنید بیش از حد سرسختی نشان ندهید. همچنین خود را خیلی مظلوم نشان ندهید که نقش قربانی را بازی می‌کنید زیرا در هر صورت اطرافیان شما با این اوصاف به شما کمک نخواهند کرد. در عوض به دیگران اجازه دهید که خواسته‌ های شما را بدانند و بشناسند و حرف‌ های خود را با صداقت بزنید.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: